چه کلیوی ساختار کیستیک 3.0cm parapelvic راست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه کلیوی ساختار کیستیک 3.0cm parapelvic راست

اگر به تازگی با ساختار راست parapiélico کیستیک کلیوی تشخیص داده، شما باید با این نامگذاری پزشکی آشنا باشند. در اینجا، ما می خواهم به یاد parapiélico کیست 3.0 سانتی متر به اندازه کافی بزرگ به علت برخی از علائم و بیماری های مانند کمر درد و عفونت های دستگاه ادراری است. بنابراین، بیماران باید از درمان های موثر را برای مدیریت آن است.

اول، parapiélico کیست کلیوی راست چیست؟

کیست Parapelvic یک نوع کیست کلیه نشات گرفته از سینوس کلیوی. هر نفر از افراد سالم دو کلیه قرار گرفته است در هر دو طرف پشت پایین تر است. به طور معمول، کلیه راست کمی کوچکتر و پایین تر از کلیه چپ. کیست کلیه کیست کلیوی parapiélico راست به معنی تولید از سینوس کلیوی توسعه در کلیه راست.

بنابراین اجازه دهید در مورد نحوه برخورد با این کیست صحبت کنید.

اگر کیست parapiélico ساده است، با مایع روشن از کیسه و هیچ فعالیت نامنظم و ساختار دیواره کیست در داخل پر شده است. کلید درمان است برای تخلیه مایع از کیسه و مانع از ترشح مایع salida.En این بیماری، بیماران ممکن است داروهای گیاهی به دلیل آسپیراسیون توصیه می شود به حذف parapiélico کیست امتحان کنید. پس از بارها و بارها آزمایش، برخی از داروهای گیاهی در واقع نشان داده شده است که دو اثر. برای تعیین اینکه کدام داروها برای شما مناسب است دکتر شما آنلاین تماس بگیرید.

اگر کیست قانون parapiélico پیچیده است، بیماران در خطر ابتلا به سرطان کلیه و یا کلسیفیکاسیون کلیوی هستند. در این مورد، بیماران باید جراحی زودرس برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر بهداشت شرایط.

برای تعیین نوع کیست های کلیوی و یا درمان مفصل، ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد شرایط بیماری خود و نشانه های آن، گزارش از آزمایش خون و CT. سپس در اینجا کارشناسان می تواند کلیه درست کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: